Myser!

Ligger i soffan och ser Milan-Napoli och myser med Ziggy... myyys! Lillan sover så sött. Blev Riktigt jobbigt igår når Robin åkte, med mycke tårar från Penny... Och jag förstår henne, klart hon vill ha pappsen hemma! Men idag är allt lungt igen, hon saknar honom men respekterar att han ska vara borta några dagar... och hon har planerat saker hon ska berätta, säga och göra på torsdag när han kommer hem...b.l.a. att hon ska klä in sig i ett paket som pappa ska få när han kommer hem...sötisen min!!! :)

Idag så har Penny varit på dagis, ögoninflamationen är borta och hon ville så gärna åka dit. Men imorgon får hon¨vara hemma imorn när dagisfröknarna tyckte hon var på gränsen till för förkyld... Hon har ingen feber och är pigg, men snorig och lite hostig... så kanske lika bra att hon ä hemma så hon blir frisk snabbare!!

Under tiden hon var på stan tog jag kärran upp till stan en snabbis och gjorde nå ärender, hann även me en fika med vesslan och Lova... såå trevligt och gött :) Sen så gick vi en promenix i det underbara vädret när vi kom hem, vi stannade även ute och lekte lite på gården. Vilka vårkänslor man får sånna här underbara dagar!!! Hoppas det håller i sig!

Imorgon ska Ziggy på läkarbesök, ska bli spännade... och ska bli så kul att se hur mycket han vuxit, va ju två veckor sedan jag var där nu!!




Trötta myskillen!



Tjong!



Kommentarer
Postat av: Mli

Hej, kom presenten till rätt hus? :)

2011-02-28 @ 23:10:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0