Ensammen!

Jaha...från och med 19.30 igår kväll till torsdag eftermiddag så är jag ensammen med mina små guldkorn här hemma. Känns lite ovant när jag är van att ha Robin hemma 24/7 som ger mig sällskap, närhet och som hjälper till med allting. Men det ska nog gå bra, måste bara planera lite mer nu än förut :)

I lördags va vi ju på galej hos Victoria och Nicke, va riktigt, riktigt trevligt... vi spelade spel, tjattrade och umgicks. Gör vi mer än gärna om!
Penny hade det super bra hos Mamma min, och Ziggy fick vara här hemma med faster, dom hade det super mysit och att mata honom med flaska gick superbra, så vi blev kvar heela kvälla.

Gänget.


Ludde o Vera.


Jag o baby.


Nicke o Victoria.


Pusss på dig fina Vera.


Robin o Ludde :)


Vera o moi!


Nu ska jag ta hand om mina små barn... Tjong!

Ps. Ett STORT grattis till Kippe, Helena och Wincent till lilla tösen, vi är sååå glada för er skull!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du och familjen i hus eller lägenhet? :)

2011-02-21 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0