Goomorron!

Imorse knackade brorsan på dörren, hit va kul att han är här nu! Före lunch så ska vi gå och våldsgästa dom andra som kommit idag :)

Igår så chillade vi en liten stund vid poolen och en liten stund på playan, sen på kvällen så bjöd underbara svärmora ut oss på suuupergod middag. En mulen men KANON dag :)

Nu ska jag dra på mig bikinin och gå ut! :)


Gumman & Robin.                                                     Sko-mums!


Robin gör Penny till en.......


Liten lycklig sjöjungfru.


Jag och gullpajken.


Sandlek.


Farmor & Penny.


Middag...

Jag och pojkarna mina.


Puss på födelsedags"barnet" :)

Penny va och fick göra naglarnaigen, och kolla vad fint det blev!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0