Utflykt.

Idag så har vi vart på speedboat utflyckt med hela gänget som är kvar här nere, förutom brorsan som vart på en 2 dagars dykning. Vart två olika stränder och ett snorklingstop. Första stranden hade jag kunnat skippa helt och istället ägna mer tid på snorkligen och andra stranden. Va riktit, riktit nice!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för kvälla.


Här kommer lite blandade bilder från dagarna som vart.

Robin och Penny.

Baby.


Ziggy.                                                                        Springer efter pappa och syrran.

Ziggy med Ellie.

Jag och bror.

Penny med morbror.

Robin och Ziggy.                                                            Colin.

Ebbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0