Tattoo!

Just kommit hem från dagen och kvällens bravader. På dagens schema så har det stått strandhäng, go-thai-mat, go dryck och lite shopping. Vi har även vart och bokat tatueruingstid, så imorrn kl.17 så blir man 2 tatueringar rikare, och Robin 1... vad får ni se så småning om, blir spännande! :)

Nu ska vi busa lite innan sängen väntar!

Bad.                                                                             Glasstime... sisådär 5 ggr per dag :)


Penny blir sandmonster.


Ser någon Robin??? :)



Mina troll leker i sanden.


Min fina tjej.


Jag och prinsen.


Jag och prinsessan.


Penny och Ziggy.


Julkänsla??


Sötisen.






Kommentarer
Postat av: L

Kul med tatuering:) njut nu dom sista dagarna!

(Super fina bilder som alltid)

2011-12-20 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0