Lilla julafton.

Igår så hade vi lilla julafton med min mammas sida... barnen fick julklappar i överflöd, maten va underbar så det va två små lyckliga barn och 2 stora lyckliga och mätta föräldrar som kom hem igår kväll!
Idag så har vi vart ocg hälsat på Carina, Olov med familj, suuuper kul att träffa dom igen! och nu alldelens strax så kommer familjen Andersson/Ögren hit på käk och mys.... längtar :)
Ha en bra kväll allesammans!
Penny med momme.
Julklappar.
Älvan.
Kraaam morbror.
Mamma och mormor.
Bror och mamma.
Jag och 2 av mina 3 älsklingar.
Sötisarna.

Kommentarer
Postat av: mama

Inte så många kort på mig, ser ut som en....vet inte vad!!!

2011-12-27 @ 00:12:26
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0