Vaccin och tandläkaren.

Idag har både jag och strumpan vaccinationerat oss, vilket gick huuur bra som helst! Hon var hur cool som helst, bara just innan sköterskan skulle dra ut sprutan såg jag mungiperna grogs neråt, men det stannade vid det :) Efter besöket där så ville Penny på dagis och berätta för poolarna där att hon tagit en spruta, så självklart fick hon det. Vid 13.30 åkte jag och hämtade hem henne och vidare till tandläkaren. Penny var även där hur avslappnad som helst och tandläkaren berömmde hennes fina små tänder :) Tur vi fick världens bästa tandläkare också, tror första intrycket spelar in stor roll i framtida tandläkarbesök!!
Nu är jag supertrött så dax för sängen!
Stolta tjejen ville visa gaddarna för kameran :)             Gookillen.
Ute på prommis.
Nattinatti allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0