Helena & Kippe 13/8-2011

Igår så var jag och Robin på Kippe och Helenas underbart fina bröllop. Brudparet var sååå fina och dagen/kvällen/natten var full späckad med god mat, roliga tävlingar, god dryck, trevligt folk, och a lot of looove :) Vi var väll hemma efter kl.04.00, så annat än roligt kan jag lova er att vi inte hade! :)  Själv så hade jag även äran att få agera fotograf under dagen, toknervösa jag tryckte av som bara den så nu hoppas jag bara att det blev några bra bilder iaf :) Vill inte he in massa bilder här före brudparet själva sett bilderna, men en bild bjuder jag på det vackra brudparet iallafall:)
Vi tackar svärmora och Ludde & Vera för skötning av barnen, ni är guld värda ska ni veta!
.
Helena & Kippe.


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vår super fotograf ;-) Du tog verkligen inte bara en bild!!! Det ska bli super kul att ses och få del av bilderna. Tusen tack!

2011-08-16 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0