Vänner.

Idag vid 11 så komme mina underbara brudar Vera & Tindra, Malin & Ellie, Kaisa & Holly och Sofia C... bara lilla Lova som fattades. Jag bjussade på lunch ute i det fina men ganska kalla vädret, och till efterrätt drack vi kaffe och käkade Veras goooda bakverk :) ´
"Stor"flickorna Tindra och Penny busade på, badade, målade, bråkade, såg film, sprang ut och in, och in och ut... full fart kan jag lova.

Iafton så har hela familjen varit upp och storhandlat och på vägen hem så stannade vi på Viking och käkade pizza...UTE(!!) I skelleftehamn så var det 8 grader och i stan var det 17 grader så det kändes som rena rama utlandet kan jag lova :)

Nu blir det filmtime!

Tanterna och Holly :)


Holly i sina tuffa brillor.



Glada Ellie.



Mina älsklingar.


Hoj!

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för en mysig dag!:)

2011-04-25 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0