Pyssel.

Idag så har vi varit på BVC med lilleman som blivit hela 3 månader, guu vad tiden går fort!!! Han väger nu 6795g och är 64cm lång, stor en grabb :) Han fick även 3 månaders vaccinet, vilket gick jätte bra! Därimot så har han varit väldigt grining idag och det tog mig ända till kl 17 att komma på att det kanske beror på att lillgossen har ont i benen och även har lite feber. Men nu har han fått lite alvedon och det är redan stor skillnad på humöret :)

Efter BVC besöket så begav sig jag och barnen på en promenad till Ursviken och Vera och flickorna, även Frida och hennes flickor var där. Där har "stor"flickorna pysslat i massor i form av äggmålning och kortmålning mm. Vi mammor hade tänkt få sitta ute i solen ett tag men det blev det inte mycke av, men kanske lika bra det eftersom när vi väl fick oss ut så höll vi på att frysa ihjäl...

Tack för en kanondag brudar :)

Nu ska jag strax gå och byta om och bege mig mot fotbollsträningen.

Stor Ziggy och lill Märta :)


Pyssel.


Mollie.


Tinda.
 

Penny.


Tindra & Mollie.


Glada bus-Lova!



Bustjejerna hade snott en kaka var och gömnt sig bakom sackon.


Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0