Nice dag!

Äntligen var det ju idag dax för sötnosen Lovas 1 års kalas,  Vera bjussade ju självklart på världens gooaste fika, och med en massa söta barn och underbara föräldrar så blidde det inget annat än en super trevlig och mysig stund!! Tack för att vi fick komma :)

Söta 1 åringen!


Gullungen Ellie


Fina frida & Fredde.


Alla barnen ville vara med och öppna Lovas paket!


Min tuffing!


Söta storflickorna Mollie, Tindra och Penny.


Malin och Vera med flickorna.


Ziggy & Ellie myser.


Glaatjejen Lova.


Malin & Ellie.


Min prinsessa myser i Lovas säng.


Efter kalaset så skyndade jag mig hem och bytte till matchkläder, Vi mötte Sörböle och förlorade med 4-2 och det tack vare en uuuusel första period. I andra var det vi som domenerde men närmare en 4-2 kom vi tyvärr inte.

Efter matchen skyndade jag mig hem där middan med familjen Lundström väntade.Mycke, mycke trevligt :)

Kussarna.
 

Nu är snart denna fullspäckade dag över och sängen väntar strax.
Nattinatti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0