!!

Idag har det varit en härlig dag som började med en lunch och fika för mig och Penny med Maja och hennes lilla Bastian på Kopparstark, efter det begav vi oss hem och hämtade lilla gubben och åkte vidare till Pappa och Marianne som hade besök från Luleå av Camilla och Johan och deras busfrön Fanny, Elias och Vilmer. Där bjöds vi på ännu mer fika och barnen hade påskäggs letning och fick vara ute och busa och åka kärra osv. När vi kom hem så gjorde älsklingen tacos, mums!
Penny har haft en rikti KANON dag kan jag lova, och även jag såklart :) Nu ska vi avsluta dagen med en forhoppningsvis kanon rulle och chips och godis.

Penny har målat av morfar :)


Penny och Elias.


Marianne sjunger för barnen.


Kärråkning.


Elias letar påskägg med morfar.


Kolla vad viiii hittade :)


Sötnosarna.


Vamt ute!



Mina älsklingar :)


HOJ!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0