Congratzzz Malin!

Malin fyller 26 år idag, stort grattis gamle, kära vän :)




Igår så var jag hemma med Penny eftersom dagisarna i skelleftehamn och ursviken hade stängt. Vi åkte hem till Vera där även Frida och Mollie var... precis som på gamla goa mammaledig-tiden :) Vi bjöds på världens godaste pepparkaksbröd med smör och ost.... som jag har längtat!!!!! Det var en jätte mysig dag :)

Idag så har jag efter skolan träffat Frida och Vera med Lova på stan, tog med mig kinamat hem och efter det begav sig jag och Robin på date tu man hand... blidde hockey för hela slanten... super kul men trist med förlust.....orättvist, men sådan är sporten ibland!!!

Lillan min är sjuk... inatt så vaknade hon och kom till oss, hon var alldelens kok het stackarn. Så idag så har Robin varit hemma med henne. Nu när vi kom hem i kväll så kändes hon lite svalare, men hon får bli hemma imorgon också. Hatar när hon är sjuk!!!!!

Lite bilder från igår.



Först hörde vi en smäll, då hade Penny Rivit ner trappgrinden, jag gick och skruvade fast den igen, 1 min efter så hördes en stooor smäll... då hade hon lyckats med det här???!!!! :)


Fika sugna.


Mollan.


Pennan och Tindris gullar.


Söra Lova och söta Frida.



Vackra Vera.



Nu sängen!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0