Hej hå.

Tack för era komplimanger om magen, så roligt att man får några få komentarer ibland iallafall:)
Mamma Malin, du frågar hur magen med Penny såg ut, har letat och letat nu men har väldigt ont om magbilder faktist när jag väntade Penny, bara från v19,22 och 36 som jag hittat nu. tyvärr må jag säga... det är ju så kul att gämföra. Men som det känns och som jag minns magen så ser den ganska precis likadan ut, samma form, samma stolek. Ska till barnmorskan på måndag igen så då får vi se om magen fortfarande följer Penny-kurvan :)

Idag så vart jag och Penny bebis sugna så vi drog hem till Malin och Ellie för att snusa lite direkt efter skolan, innan middan. Hon hade blivit lite större än sisst, och idag fick vi till och med se henne vaken...iaf några minuter :)

2 underbara tjejer :)



Penny i den fina nya lekparken brevid Malins hem.


Malin.


Myser med Gissa. På sängen ligger den fina boken Penny fick av Malin, tack igen :)


Sen kom Kippe, Helena och Vincent förbi en stund ikväll... mycke trevligt.
Barnen fick lira lite FIFA.



Näää nu måste jag gå och plugga.

Tjing!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0