Torsdagsmys!

Idag så åkte jag och stumpan upp på stan efter det att jag hämtat henne på dagis. Hade tänkt hitta något fint till imorrn (ladys night) men hittade bara armband... typiskt! Så nu får man söka i garderoben. Vid halv sex så kom Robin upp och mötte oss, tog på sin höjd 5 min så hade han inhanlat både ny vinterjacka och ny mössa, han vet hur man shoppar han :)

Efter det så hade jag och Penny turen att bli bjudna på Kriti av gubben, inte illa så här på en tordagskväll... Jag åt black and white med potatisgratäng, robin nån oxfile med mexicansk sås och pommes, och Penny valde så klart det dyraste på barn-menyn, sovlaki, men hon åt faktist nästan upp nästan allt, och hon satte så still och var så snäl, lillstumpanl  :)

Mätta och belåtna så åkte vi upp på MAXI och storhandlade, tycker faktist det är riktigt kul :)

Nu sover lill-tösen, så jag och Robin ska se film och mysa.



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0