Skönt med helg!

Idag är det som ni kanske redan vet fredag igen :) Känns otroligt skönt, för det har varit grymmt mycke plugg i veckan. Nu är det helg så nu får man bara glömma bort skolan för någon dag!!

Igentligen var det meningen att jag skulle på mary key möte hos Vera igår, men jag mådde skunk hela dagen så jag valde att stanna hemma...kändes riktigt trist, hade sett fram emot en mysig kväll, och Veras goo-fika :) 

Ikväll blir det att göra hemgjord pizza, och mysa hela familjen, blir underbart!

Imorn väntar en händelserik dag. Först klädbytardagen här i hamn, sen kanske en sväng på stan... sen på kvällen har vi avslutningsfest med fotbollslagen, så jag hoppas på en toppen dag imorrn :)



Hoppas ni alla får en mysig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0