Plugggggg!

Mådde som en kråka inatt så jag stannade hemma idag för att vila ut... och plugga.... kommer tyvärr inte undan varesig man är på skolan eller inte... skulle kunna betala en stor summa pengar bara för att slippa detta j* historia arbete :)

Vid halv tre så gick jag på dagis för att hemta hem min prinsessa. Tog med hennes nya stor-cykel som hon bara älskar (fått den av hennes storkusin Ebba), så mycket roligare än att cykla på den där lilla trehjulingen!! Vi cyklade ända till ICA och sen hem igen. Sista uppförbackan gick lite trökt, hon var nog lite trött i småbenen.
Väl hemma så fick vi samla på oss lite energi med wienerbröd och lite godis, det var hon värd :)

Snart kommer Robin hem, då blir det att sätta sig för att plugga...heeeeela långa kvällen. INTE KUL!

Hoppas ni alla får en bättre fredag kväll än jag kommer få :)




Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0