Barnmorskan.

Helgen har varit toppen må jag säga. Fredan vart en jätte mysig kväll,bara hemma med min fina familj.
Lördag vart det stan med Vera och Tindra och Penny såklart. Va så länge sedan vi var på stan tillsammans så det va jätte mysigt, trots våra små bustroll som inte riktigt ville göra som vi ville hela tiden :)  På kvällen va det avslutningsfest med fotbollslagen, en toppen kväll med go mat, roliga lekar och ett härligt gäng! Vart till och med utgång för mig, och jag orkade var ute ända till stängning till och med :)
Igår så bjöd vi Danne, Hanna och Harry på middag, kanske årets sista grillning?! Och sen for vi på bio och såg 'Hämden', mke bra film! 

Idag så har jag varit hos barnmorskan igen... v 30 nu. Allt såg jätte bra ut förutom blodvärdet som hade sjunkit drastiskt... skumt, jag som känner mig så pigg! Hjärtljudet låg på 135slag/min... Penny låg på runt 130. Sen så har jag fortfarande på pricken lika mage som med Penny, ganska häftigt :) Himla så nyfiken jag är på vem som gömmer sig där inne...

Bebis är nu ca.41 cm lång och medelvikt runt 1600g... Tänk att det var i denna vecka lilla Lova föddes, Helt otroligt :)


The gang! :)




Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men guuud så fort tiden går! Känns som jag nyss fick veta att du var gravid i v15! Härligt att allt verkar så bra:)

2010-10-27 @ 19:33:40
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0