V. 34

Har just kommit från ett bad med lill tjompan, nu sitter hon och ser Pettsson och Findus och äter kvällsfika.
Penny sa en så "snäll" sak till mig i badet... jag frågade om hon tyckte jag var brun då svarade hon:
-Nej, du är lika vit som vårat hus.  hmm... kanske måste ta å fara och sola nån dag? :)

Måste även berätta vad våran lilla buse gjorde i kyrkan i lördags...har ju glömmt det.
Mitt i en salm när alla stod upp....vi satt näst längst fram i denna enorma kyrka, på ett dubbeldop då vi endast känner en bråkdel... då sätter Penny händerna för öronen och skriker:
-TYSTAAA....Kan ni sluta sjuuunga?????
Pinsamt...svar JA!!!! :P



Min mage v.34 :)



Mitt bustroll...


CRAZY???



Här är Robins-dagens-bakning...min hemmafrus :)

Heeeelt ljuvliga, tryckte tre på en gång med massor av smör....MUMS!


Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut reccept på bröden?=)

2010-11-22 @ 20:32:50
Postat av: Sandra

haha, sötpenny :)



och jag håller med anonym här ovan.. recept på bröden tack :)

2010-11-22 @ 22:18:58
URL: http://satjo.blogspot.com
Postat av: Anette

Tusen tack för de goda bröden. Allt gick med på en gång. // Kramis

2010-11-22 @ 23:27:00
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0