Uppsats avklarat!

Har suttit tills nu och jag tror uppsatsen är klar nu. Ska läsa igenom den imorgon igen. Nu har jag bara en redovisning på 20 min som halie Selassie om jag ska knåda ihop och lära mig till på tisdag + lite andra läxor... låter kul va :)

Robin var iväg och köpte våran julklapp idag så nu är det avklarat så man slipper tänka på det, nog att karln fyller år i december... här der ni vad det var :)



Ska ta en pause i skolarbetet för kvällen och gå och testa lira lite med Robin...tydligen ska det vara hur ball som helst, hoppas :)

Lite andra bilder från dagen.

Lillan testar träningscykeln.


Lagar mat med pappsen.


Här är då ett släktdrag hon har från mig (halvätna godisar) :)



TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0