Soffpotatis!

Har vart hemma idag också då jag kännde att jag pluggar bättre nedkurad i soffan än att sitta vid skolbänken och inte må bra. Så här har jag legat hela dagen, ofräschare än ofräsch... men det bju jag på :)



Ska plugga några timmar till sen ska jag ta och fräscha till mig lite och bege mig för lite mys hos Frida. Blir grejt!!

Idag när Robin hämtade Penny på dagis så åkte dom och bowlade med Ebba... var tydligen en hitt :)
Nu sitter pärlan här bredvid och ser djungelboken två...eller stora djungelboken som den tydligen heter enligt Penny :) Robin är och arbeter i Pennys rum, han är så duktig!

Just nu önskar jag att vi var här.......är redan less slaske!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle gärna vilja se ett smakprov på Pennys nya rum! :) Kram

2010-11-11 @ 16:20:59
Postat av: ida

vart är bilderna tagna?

2010-11-11 @ 21:19:20
Postat av: fia

Vart är här för det verkar ju va ett paradis ??

2010-11-12 @ 13:42:26
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0