Plugg blä!

Har verkligen huuur mycke plugg nu som helst, och typiskt att man ska ha en liten svacka i illamående igen just nu då. Så jag har varit hemma halva dan igår occh hela idag... har legat på soffan och försökt plugga ist. Men jag känner ju knappt att jag är gravid annars så jag ska inte klaga! Tror att det är för att jag haft lov och kunnat sova ut varje dag mer eller mindre, och nu ska man helt plötsligt upp jätte tidigt... vet att jag haft svackor i liknade situationer förut! Ikväll ska jag gå och sova kl 21 och se om det blir nån skillnad :)

Penny är verkligen hur rolig som helst nu, hon får mig att skratta mest hela tiden... hon säger så himla roliga saker hela tiden, vart får dessa små varelser sin livliga fantasi ifrån igentligen??! ...UNDERBART  :) Finns inte ord för hur mycket jag älskar denna lilla tjej :)


Nu ska jag gå och laga lite käk till mig och stumpan... Robin jobbar så han får äta sen han!




BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0