Leos!

Gårdagen vart super, Vera och flickorna kom hit vid ett och käkade vofflor med glass, grädde och blåbärsylt, sen blidde det kaffe och kakor till efterrätt, mums! Vi mammor surrade i tre timmar medans flickorna, busade på i vanlig takt!

När klockan slog strax före 21 så sov våran lilla tös och jag och Robin satt på soffan med hembakad pizza framför oss och Milan-Real Madrid på tv:n... Perfekt :)


Dagen har också varit  toppen, vår familj och Ludde, Vera och deras flickor har varit på Leos och lekt nästan hela dagen... Vilket ställe Leos är, lika roligt varje gång, och lika roligt i alla åldrar tror jag :)
Tack för idag våra fina vänner!

När vi kom hem så drog och Penny till dagiset för fotografering... Jag har varit lite nervös när jag vet att Penny kan bli väldigt tvär om hon bestämmer sig för att inte vilja något... men det gick verkligen hur bra som helst, och lilla prinsessan satt och smilade upp sig som aldrig förr...SUCK! :)

Här kommer lite bilder från dagen!


Tindra in action!


Fina Vezzlan.


Penny gullar med Lova.


Gänget.



Cykling.


Ludde och Lova.



Min älskling.



u






Kommentarer
Postat av: Emma

Oj hjälp så längesen jag va här inne nu känner jag... Hade massor att läsa för att "hinna ikapp" så det är ju kul :-)

Din graviditet går ju skrämmande fort ju. Vilket datum är det du är beräknad till?

2010-11-04 @ 18:52:29
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0