Jepp!

Idag så har jag varit på skolan och på mitt lååånga onsdags hål jag har mellan 09.10-12.20 så åkte jag in på stan en stund sen upp på Eddahallen där Robin och Penny spenderade dagen, vi käkade lunch tillsammans också fick jag sitta och se när dom lekte, va lite småsur att inte jag också fick stanna och bada och mysa :)

Nu efter skolan så har jag hjälpt Robin tapetsera lite (Pennys rum)... ska bli så spännande och se hur det blir när det är klart!!!


Ser fram emot morgonkvällen då jag och Vera är bjudna till Frida på glögg och Julpyssel...egentligen har jag inte ALLS tid pga. allt skolarbete... men jag vill så himla gära träffa dom, det är ju alltid så mysigt, så imorgon prioriterar jag mina goa vänner, så får jag ta smällen sen :)



Nu ska jag ta och börja plugga, ha en bra afton/kväll allesammans!

Hej och hå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0