BM :)

Idag var det dax för besök hos barnmorskan igen, gick prima liv, och tro det eller ej så hade mitt järnvärde höjts...grejt! Jag som trodde det motsatta :) Allt annat såg bra ut, hjärtslagen låg på 138slag/min...som me Penny typ. och min lilla mage förljer precis Pennys kurva fortfarande... kanske något mindre, hon tyckte det va så svårt att mäta eftersom livmoder står som högs nu. Gick in i v.33 idag....shit va tiden går fort :D
...nu är bebis ca44cm lång och 2200g tung. börjar va ganska stor bebbe nu :)


Har föresten köpt mitt första bebisplagg till denna bebis idag...en liten björnoveralll så att den lille har något varmt runtomsig när det är dax att åka hem från BB, kändes mysigt:)


Här är min något större bebbe :)


Robin bakar bröd just nu...luktar ljuvligt ska ni veta... jag ska knåpa ihop min redovisning jag... CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0