Värme och sol!

Ännu härligare dag idag, toppen! Stay this way...!!!

Idag så har det varit en riktigt bra dag.. märks att skolan börjar närma sig slutet. Alla är glada och harmoniska. Idag så har vi fått sitta ute på gräset nästan hela dagen och jobba, på rasten så lirade vi fotboll och sista lektionen så bjöd lärarna oss på go-fika... tänk om det alltid kunde vara så här soft! :)

På Penny märks det också att det börjat bli sommar... hon är go och glad, hon har blivit riktigt brun om ansikte och händer, håret har blivit blondare, och lockarna har blivit ännu mer lockiga...att hon tjatar på glas hela och då menar jag hela(!!) tiden måste ju också vara ett bra sommar tecken... sötnosen min :)


Nu ska jag fortsätta läsa boken...känns väll si så där!!


krulltotten :)




Sötingen min.



Go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0