Underbara dagar!

Gud vad jag älskar sommaren! Direkt det blir sån här värme och solen skiner och allt börjar grönska så är det som att kroppen fylls med glädje och energi.
Idag så har vi till och med haft lektioner ute på gräset...underbart!!!
Nu får vi hålla tummarna att det här håller i sig hela sommaren... och helst några extra månader :)

I lördags så hade Robin hjälp av Olov hela långa dagen, även Danne var här nästan hela dan, dom körde iväg all bråte, rev cykelskulet och garaget....toppen! tänk vad underbara vänner man har!
Eftersom Olov hjälpte Robin så var Mira med mig och Penny från 11-20... vi hann med både det ena och det andra!!
Även Hanna och Harry var här en stund, alltid lika trevligt :)

Lillan sover så nu ska jag ta en dusch sen ta och läsa boken jag ska ha gjort en recension på till fredag....

Mira.


Bus.








Hanna och Harry.


Harryboy!


Måla..måla..





Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0