Trevligt värre....

Inatt vaknade Penny med 39 graders feber.... hon fick en alvedon och när hon vaknade på morgonen va hon pigg som en mört igen... lite slemmig i halsen men annars märks det inte av någonting...lite skumt!!... men bra :-)

I afton så åkte jag och Penny förbi Frida, Mollie och Fredde ett tag... Vera , Tindra och lilla Lova var också där. Vi fick jätte god äppelpaj och kaffe....MUMS! och även ett paket... tack frida, det var perfekt! :-)
Vi morsor tjattrade i vanlig ordning och mös med Lova medans "stor" flickorna busade som aldrig förr.

Nu sover Penny och jag ska ta och plugga lite och vänta på Robin... han jobbar såå mycket nu. Man får se det possitiva att det går bra för dom och jag vet ju att det bara är för en kort period det kommer vara så här extremt! :-)

Kort..kort...kort....

Mamma vera och Lova.


Frida med Lova.


Bruttorna.


Tindra.


Mollie.




........


Min pärla.



Go kväll :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var verkloigen jättemysigt reunion nästa vecka igen?=)

puss

2010-05-06 @ 07:28:35
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Mormor

Var det därför hon var så gnällig då hon skulle sova den lilla raringen.

2010-05-07 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0