Morsdag!

Började dagen med en ordentlig, behövlig sovmorgon, gick ner till Penny och Robin där jag möttes av blommor och lotter. Penny var så söt så hon till och med hjälpte mig på toan... öppnade toalocket och sa att jag skulle kissa där, varsågod, sen ge mig papper och sen lägga igen locket och spola åt mig... det kallas sevice ;-)  Sen så gick jag in i köket där dom hade dukat upp nybakt bröd, skinka, ost, bacon, melon, vidruvor, tomater, färsk juice osv...mumma!  Vilken familj jag har :)

Efter en ordentlig frukost/lunch så har vi hunnit med både att uppvakta mamma, ett statsbesök och middagsgäst bestående av Robins mamma.... Riktigt nice dag!

Imorgon så är det min första dag på mitt sommar jobb.. är riktigt nervös... men det känns verkligen super kul!!!

Nu blir det film och sen sängen tror jag.. börjar ju 06.30......



Brorsan och Penny busar...







Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0