Barcelona!!

Har inte riktigt haft tid att skriva här på ett tag, har haft fullt upp med skolan, och dom kvällar jag inte haft något där så har det varit fotbollsträningar eller så har vi varit på bebisbesök, osv...

Tänkte iallafall skriva lite om våran barcelona resa, den var king :-)
Bara fem dagar innan vi kom så hade det varit det största snöovädret på 100 år där, vilket inte lät så värst lockande...hmm... något less det vädret nu!!! Men innan vi kom han det bli mellan 13-15 grader i skuggan och strålande sol, så vi hade riktigt tur, riktiga vårkänslor fick man kan jag lova!!!
Så dagarna spenderades på uteserverinar med cava och öl i nävarna mesta del av tiden ;-) Sen shoppingen var det inge fel på heller!! På kvällarna vart det besök på pubar och höjdpunkten där var så klart fotbollsmatchen mellan Barcelona FC och Valencia. Med nästan 98 tusen i publiken och en vinst för hemmalaget med 3-0 (hattrick av Messi) kunde den upplevelsen knappast kunnat bli bättre!!
Sen avslutades resan på det bästa tänkbara sett med en härlig kväll på spa, och med min älskade Robin som gick ner på knä och friade... och självklart fick han ett JAA!!! :-D
Tack Robin och mina underbara vänner Hanna och Danne för en oförglömmlig resa !!!!

Här kommer lite bilder!!

Gänget i väntan på arlanda.


Hanna och Robin på flygplatsen i Prag.


Första frukosten....


Den häftiga katedralen (Europas största, ej klar) La Sagrada Familia.



Jag och Hanna..... tapas.


MATCHEN!!





Party!


Spa och frieri :-)



Detta får avsluta denna dag för mig... nu bums isäng!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0