V.17

Magen syns inte direkt... men ligger jag ner så syns det en söt liten bulle som sträker sig just till naveln!! Rörelserna och småsparkarna, och med några veckor som gravid nu så känns det riktigt, riktigt mysigt, och längtan börjar komma rejält... Drömmde natten till igår att vi fick en till tjej som var pytteliten... 2300g och 41 cm lång... om bäbben släktar på storesyster så lär nog inte slutvikten sluta på mindre än 4 kg :-)

Stormagen ;)... fotbollslåren ser mer gravida ut..haha!


Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Otroligt att magen kan bli så platt efter en graviditet!!! Fuskigt ;-)

Hur mår du då? SLipper du illamåendet eller?

2010-08-02 @ 23:42:37
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag visste väl att det var nåt på gång när jag mötte er båda hos barnmorskan, men jag vågade inte fråga ;P Grattis!!

2010-08-04 @ 09:12:48
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0