Magsjuka in the house!

Natten till igår så fick lillan magsjuka. Var inte helt oväntat när den sprids som ogräs på dagiset där Penny går. Igår var det 10 st som hade fått det. Som tur var så fick hon den lindrigaste möjliga då hon bara spytte i två omgångar... sen var hon pigg som en mört igen. Varken jag eller Robin har blivit smittade än... men än har jag inte slutat oroa mig. Men hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper!!!!

Idag så har vi varit till rävar-backen en sväng och åkt bob, men det var inte direkt nån hitt idag. Det körde skotrar fram och tillbaka och Penny var livrädd för dom... men har man aldrig sett någon skoter tidigare så är det kanske inte så konstigt. Plus att jag och robin glömmde sittunderläggen, så vi åkte några åk..sen åkte vi hem och fikade i värmen istället :-) 


Bad-flickan :-)


Pratar med morfar :-)


Trevlig helg allihopa!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0