Mmm...

Nu ligger jag här i sängen igen och gör ovärda saker på datorn istället för det jag verkligen borde göra....LÄXAN!!
Har historia prov på torsdag, och det är inte lite kan jag lova.... och inte särsklit interssant för den delen heller :-)

Imorgon ska jag sluta två timmar tidigare för att fara och härmta Tindra... hon ska vara hos oss till på torsdag då jag och hon ska fara och hälsa på Mamma Vera i Umeå... ska bli super mysigt att få ha henne här... och som Penny längtar :-)
Sen ska det även bli super kul att få träffa Vera... är så tråkit att inte ha henne hemma.


Här kommer lite bilder från i lördags när jag och gumman var och hälsade på Carina och Mira, även Hanna och Harry var där... karlarna våra var på svensexa så vi passade på att käka pizza och mysa på... mycket trevlig kväll!!


Harry som börjar vara stor-killen!


Flickorna äter plättar.


Mira.


Colingen Harry :-P





Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Och vilket charmtroll min lilla Penny är. Och vilka söta och goa kompisar hon har. Kram på er.

2010-02-14 @ 20:53:32
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0