Bok-recension

Ligger här i sängen och gjort det sen halv nio...  har tänkt skriva på bok-recensionen som ska vara inlämnad på fredag... men har inte skrivit ett ord än. Hittar hela tiden på andra saker jag kan göra på datorn :-) Kan någon skriva den åt mig... betalar bra :-D

bjuder på lite bilder som visar vad vi sysslat med allt mest dom senaste dagarna :-)






Vi var och hälsade på Malin, Claeas och Julius som fått ännu en familjemedlem... en liten tös, söt som socker.

Mamma Malin med barnen.


Pappa Clease men dottern.


Frida & Fredde var också med.


Och Vezzlan fick mysa...


Storebror Julius.


Söta Mollie.


Min älskade gud dotter Tindra.

Mina tok :



Skrattar åt morsan :-D


Dricker välling i kojan.


Min underbara dotter försöker le det finaste hon kan :-)

Blir kanske lite tillgjort... sötnosen min :-)


Karln kan han också :-)


Nää tror jag går och sover nu istället... nya tag imorgon !!!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0