Magsjuka igen!

Blää och ursch, Robin tur inatt igen, stackarn! Men han spydde sista gången imorse, så det var en ganska "OK" omgång ändå. Men snälla ni alla håll era tummar att jag slipper.... ska ju på extra-ultraljudet imorrn och vill verkligen inte missa det... och magsjuka till jul... NEJ tack, jag som längtat så mycket! Så guuudarna hööör mig!!! :)

Har vart en snabbis till skoln idag bara och gjort sista provet.. och det gick jätte bra så nu är det lov, bara julbuffe och avslutningsfest imorrn, sen blir det att vara "ledig" i ett år... sååå skönt!!  och är så stolt över mig själv att jag fixat allt :)

Nu ska jag strax gå och fixa lite varmamackor till middag.
Ha de gött!

Min söta sjukling, haha :)


Min tjej som spelar munspel... riktigt duktig faktist!



Tjong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0