Lilla julafton nr 2.

Lilla-julafton nr 2 i ordning blev på juldagen hos min pappa och hans fruga Marianne. Där va vi sammlade både Mariannes barn och barnbarn och jag och min familj och brorsan. Vart en jätte mysig dag/kväll med goo-mat, grillat faktist, (väldigt gott efter tre dagar med julmat samma vecka...) barnbus, lekar, spel, julklappar och trevligt sällskap :) 

Jag hjälper till i köket...


Fanny och Vilmer.


Elias smaskar på klubba.


Lek med Marianne som lekledare.


Johan och Vilmer.


Jag och älskling.


Min bror och Vilmer.


Julklappsdax.




Penny blev så här glad för sin skrollan (som var läskit lik Penny) :)


Mys i soffan.



Tjong!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0