Lilla julafton nr 1.

Idag har vi hunnit med både det ena och det andra. Både ett snabbt besök hos Vera, Ludde, Tindra och Lova  för paketbyten och fika på förmiddan, mycke trevligt:) Sen har vi bakat bröd i massor, paj, och sen haft lilla julafton hos Robins pappa och Marie-Louise... och där har vi varit tills nu. Kvällen ha bestått av goooo-mat, tomte, julkolappar, sång, spring, lek och buller och brak... inte en lugn stund kan jag lova :) Men det är underbart med barn...nu har julen äntligen blivit så där rolig som man tyckte den var när man var barn igen... helt magiskt att se glittret i barnens ögon :)

Imorn väntar jul-frukost-lunch hos Robins syster med familj, sen ska vi fira jul hos min mamma... LÄNGTAR!!!!

Vera och Ludde.


Vera och Tindra.


Ludde och Lova.



Hos svärfar

Rebecca och Ebba äter.


Emmelie och Colin.


Penny och Ebba.


David och Emmelie.


-Hej tomten jag heter Penny, kom in! :)


Förväntnadsfull...




ÅÅh vad bra julklappar jag fick!


Tack tomten!


Colin :)


Puss underbara Faster!


Glass-time!


Syrrorna.


Syskonen.


Marie-lousie och Colin kramas.


Colin ritar, Penny tittar.


Penny med sin farbror Oliver..



Hoppas nu ni alla får en underbar jul imorgon!!!

GOOO JUUUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0