GRATTIS HANNA!

Har just kommit hem från julbord... vart bjuden av kyrkan där jag jobbade som trägårdsarbetare i sommras. Var gott, inte det godaste julbordet jag ätit kanske, men trevligt sällskap och mätt kan jag lova att jag blidde iaf :)

Har gjort bort min sissta muntliga redovisning för iår, och för minst ett år frammåt iaf...känns helt underbart!! Nu är det bara bokrecension till imorrn, sen känns det som det inte kommer vara så mycke mer...vilket känns UNDERBART!!! Har vart riktigt mycke nu på slutet känns det som.

Har även vart på öppna förskolan här i hamn en stund på eftermiddan med födelsedags "barnet" Hanna som fyller 29 år idag... och våra barn var också med så klart. Grattis igen min vän. Hoppas kvällen vart grejt :)

Här kommer magbilder.

Gravid med Penny v.36.


Gravid nu med pyet v.36. (ursäkta bildkvaliten ) :)



Hej hå!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det du pluggar :)?

2010-12-08 @ 21:35:08
Postat av: Sofia

Just nu pluggar jag upp gymnsium betygen på medleforsfolkhögskola. Ska så småningom bli barnmorska, men det är ju några år bort :)

2010-12-08 @ 23:17:40
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: Emalee

Så kul med magbilder. Det börjar verkligen närma sig nu :-) Nervös?

Vad skönt det måste vara att vara sådär liten och smidig...fast man kanske blir less att vara gravid ändå? :-)

Kram

2010-12-09 @ 00:40:19
Postat av: Sandra

Skitkul med magbilder! :) du är så fin Sofia :)

2010-12-09 @ 03:13:45
URL: http://satjo.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad kul att ni tycker det va roligt med magbilder :) Börjar faktist vara lite nervös...eller ganske mke rättare sakt! men längtar så mke :) Joo visst är det skönt att ha liten mage, känner ju knappt av gravititeten fysiskt. Men däremot är det inte bara fördelar... magen min har inte funkat sen v.15 typ. Sen trycker barnet så mycket bakåt så organ och blodkärl trängs. Så jag får inte tillräkligt med blod till hjärnan stundvis, vilket leder till illmående och att jag blir alldelsens vit i ansiktet och svimfärdig. :) Men nu har vi snart lilla bebis hos oss :) Tack Sandra, du är fin du med :) Kram på er!

2010-12-10 @ 16:24:16
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0