Grattis älskling :)

Idag blir gamm-gubben min 28 år! Sjätte födelsedagen som jag får uppvakta honom..och bara snyggare och snyggare för varje år blir han :)

Har iaf haft främmen sen jag kom hem från skolan tills nu... riktigt trevligt, och mysigt! Alltid lika trevligt med födelsedagar!

Robin fira kvällen med en öl, det är han värd :)


Blidde ett glas rött också :) (måste ju prova ny-glasen)


Första främmen. (min pappa, farmor, bonus-farfar, mamma)


Robin och min fina mamma.


Min sötnos.


Buuuus me moffar!


(choklad fläck i rumpan, inte bajs)  :)


Främmen number 2. (Ebba & Colin, Robins pappa med fjälla, David)


Söta Ebba.


Grattispuss till pappsen.


Och mamma fick en också.


Min trötta tjej.



Nu måste jag plugga... känns fruktansvärt jobbit...men inge val tyvärr...bläää!

Hola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0