V.21

Tiden går och går... går in i v.21 idag. Har faktist börjat må lite bättre nu och jag spyr inte alls varje dag, känns super skönt!!! Man börjar längta riktigt mycke nu, det är så mysigt att ligga och mysa och känna lilla bebben sprattla omkring... undra vem den lille är :)
Penny börjar också längta mer, hon pussar magen varje dag och säger att hon vill hålla i bäbisen, och att hon älskar den, mest säger hon lillebror faktist ... men hon tycker den ska hete becka eller hilma, sötnosen :)

Ikväll så har lilla familjen varit hos min mamma och ätit suris, även min mormor, moster och kusin var där... mycket gott och mycket trevligt, tack mamma för maten och en trevlig kväll!!

Här kommer en liten magbild.. nu börjar det synas liten bulle iaf!



Nu ska jag se fongarna på fortet klart och plugga lite, sen blir det ett bad tror jag :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo det syns faktiskt nu och jag tror att den är större än då du väntade penny! så mysigt;)!!

Tack för senast vännen!

2010-08-25 @ 21:16:40
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0