Middag!

Idag så begav sig jag och Penny hem till Frida och Mollie direkt efter skola/dagis... Vera och lilla Lova var också där, Tindra fick stanna hemma med över 39 graders feber, stackarn! Frida bjöd på den godaste VB-ost pajen jag nånsin ätit, med kräftskärtar, romröra och en god sallad... vi åt kl.16 nu är kl snart nio, och jag är fortfarande proppmätt!!! :)

Flickorna var hyffat vänner idag iaf, och hade imellan åt riktigt kul... och jag vet då inte vart Penny har lärt sig att tvätta i toan.... hmm, hon tvättade nämligen sina sockar där... fräscht :P

Vid sex åkte Vera på fotbollsträning och jag, Frida och barnen tog en promenix dit för att se... s*an så sugen jag är på lira....

Nu ska jag se fångarna på fortet och plugga, har muntligredovisning imorn! HUVVA!

Världens sötaste Lova!


Buuuusflickorna!


På promenad.


Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0