Luletripp!

Igår så tog vi kärran och begav oss till Luleå hela familjen... Vi började med lite shopping på Storheden där Biltema var huvudattraktionen (dock inte för mig kan jag lova). Efter det så åkte vi och hämtade upp brorsan på hans jobb och sen vidare till Camilla, Johan, Fanny och Elias. Där fick vi lite fika, sedan satt vi ute och solade och lekte med barnen, när johan kom hem var det dax för goo middag.  Efter det var det bus för hela slanten och så klart lite bebismys med Camilla och Johans nya lilla tillsakott Vilmer. Vid 20.00 så begav vi oss hemåt efter en rikti Mysig dag!!

Lite bilder från gårdagen.

Racing...


Penny testar cykeln utan stödhjul, morsan fick hjälpa att hålla balansen.


Bror och Elias spelar tennis.


Middagsdax.


Camilla och Moi.


Jag och Vilmer.


Danne och Vilmer.


Liten godis, tv mys stund med morfar. (pappa och Marianne dök förbi en stund också)


Gittarspelning med pappa.


Bus med Danne.





Idag så ska jag och Penny träffa Vera, Tindra och lova, och Ingela med hennes lilla tjej Wilma, ska bli super trevligt, var evigheter sedan man träffade Inkan mer än bara korta samtal på stan osv :)

Ha en bra dag allesammans!!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0