Mammsen har blivit 25 bast!

Har varit händelserika och fartfyllda dagar som passerat....Har hunnit med både det ena och det andra!! Som ex. fyllt 25 (tro det eller ej ;-P  ), varit ut och slirat på krogen, umgåtts med vänner, familj och kära, varit ute i det fina vädret med familj och vänner, sett hockey, pluggat... ja jag kan fortsätta ett bra tag till men jag tror jag slutar där! :-)

Måste berätta om våran lilla ring-exident... när vi beställde vad som skulle stå i våra förlovningringar så ville vi igentligen att det skulle stå Barcelona med eftersom det var där han friade... men tjejen som i butiken trodde inte att det skulle rymmas, så vi frågade om Barca skulle rymmas då... hon var tveksam sen skrev på lappen (Barca?) och under- om det rymms. I lördags så var ringarna klara och vi for och hämtade ut dom. Jag tittar på Robin som läser i ringen... han ser väldigt skäptisk ut, och plötsligt utbryter han i skratt. Dom som tillverkar ringarna har företaget i Polen och dom ristar även in gravyren... dom hade inte förstått vad som stod och skrev bokstavligen vad tjejen i butiken hade skrivit på lappen.... alltså... ex i min ring: ROBIN 15/3-10 (BARCA?).... haha...undra vad dom tänkte igentligen. Som tur va så va det ju inte vårat fel, så dom ska fixa till det och ta bort parenteserna och frågetecknet, vi fick oss alla i butiken ett gott skratt iaf :-)


Bjuder på lite bilder från min födelsedag.

Jag och pärlan min.


Bonus gammel farfar får en puss.


Robin med hans pappa och hans fruga och min farmor och hennes karl.


4-generationer.


jag.


Tokiga familjen??


Jag och min käreste.


Lillan.





På söndan så hade vi besök av Malin, Sofia , Kaisa och lilla Holly, det var super mysigt.



Malin och Kaisa.


Kaisa och Holly.




Bjuder även bild på mina tv-nördar :-)




Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Superstort grattis i efterskott vännen! Det hade jag helt missat och pga av vårt dataskrlle har jag inte kunnat hålla koll på bloggen heller! Ses på träningen!!

kramisar

2010-04-08 @ 14:28:17
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0