Great!

Idag har jag haft kort dag på skolan, 08.20-10.20, det var underbart skönt!
Efter skolan skyndade jag mig hem för att tillaga lunch, och hämta lill strumpan på dagis för att kl 12.00 få lunch besök av Vera som har börjat om att jobba här i hamn, så det passar på perfekt, måste vi göra om!

Kl. 14.00 var vi sen bjudna till Vera & Tinda, ävan vår tredje hälf (om man kan utrycka sig så) Frida & Mollie var så klart där, vi fikade en massa go-go-go-go fika, tjattrade och tittade på när våra barn lekte, luggades, klöstes, brottades och allt där till. Tack för ännu en trevlig dag!

Måste ju få härma Frida lite om vad hon skrev på sin blogg och säga detsamma... vad hade jag gjort utan er tjejer, vi har verkligen haft ett riktigt kanon år tillsammans, så många roliga stunder!!
Ni är verkligen great!! :-)





Nu blir det att lägga sig och läsa lite läxa!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0