Grattis Julius!

Idag så har jag och Penny varit på barnkalas, "Julle" fyller 1 år idag.
Kan inte förstå attt tiden gått så fort, snart är alla dom här småttinarna 1-åringar!!
Det var iallafall super trevligt, och go go fika soooom vanligt :-)

Igår så fick vi besök så där på kvälls-kvisten. Danne, Hanna och Harry, Olov och Mira, och Simon. Vi käkade pizza och njöt av den ultimata fotbolls matchen ungern-Sverige... Det kallas lycka!!! :-) Själv komm jag på mig själv hoppandes i soffan... som det kan bli ;-)

Nu kommer lite kort från dagarna...


Pappa Danne med harry, och mamma Hanna med harry.


Födelsedagsbarnet "Julle".


Fina Frida med dotra Mollie.


Sötingarna Mollie & Tindra.

Åsså avslutar jag med min lilla sötnos.

Hej hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0