Underbara fotboll...

Kom just hem från fotbollsträning.... det är så himla roligt att spela fotboll. Har så svårt att se mig själv sluta en dag... det kommer dröja det lovar jag!!

Annars har det varit en ganska fullspäckad dag. Dagen började som vanligt med att lillan har varit på dagis, Robin på jobbet och jag i plugget. Efter skolan åkte jag och hämtade lillan, vi åkte ham, tag ett dopp i bubbel-badet. Sen åkte vi till öppna förskolan där även Frida, Mollie, Vera och tindra var.. och en massa, massa andra barn och mammor så klart. Där fikade, tjattrade, lekte och sjöng vi i vanlig takt! :-)  Efter det så åkte jag och klippte mig.
Blev mycket nöjd... och på fredag blir det färgning... spännande!! :-)
Sen jaa... då har det varit fotboll.

Har kommer lite bilder sen i helgen...

Ute i ny-snön....





En super trevlig kväll hos Olov, Carina och Mira på lördag...



Flickorna dansar!!



Mira lärde Penny att göra kullibyttor den här kvällen... sötnosarna...


Sen farsdag hos Robins pappa....


Penny och kusen Ebba.


Och blivande kocken(?) Colin :-)

Nu ska jag gå och mysa framför tv:n.

Sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0