Äntligen helg igen...

Idag har varigt en rikti slapp fredag... en skön en sådan! Började med att lektionen idag blev inställd, den enda jag hade, så istället åkte jag in till stan och åt lunch med Malin... eller rättare sakt hon åt och jag drack en kaffe, hade just ätit lunch innan jag åkte till skolan. Var super kul att träffa Malin, är så länge mellan gångerna nu!!!

Sen åkte jag och hämtade Penny på dagis och åkte direk till Carina och Mira. Barnen lekte och vi drack ännu mer kaffe...och pratade en massa!!

Sen åkte vi hem... karln här hemma lagade goo-middag, sen har det bara varigt bus, bad och en massa mys framför tv... och inte att förglömma en massa chips och popp-corne :-)

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa lite i en bok... har en bok-recension som ska vara inlämnad om 2 veckor!


Bad-tjejen....




Här är mina älsklingar....Penny är less fotograf-mamma så hon har börjat göra sånna här fina miner iband:-)





Men inte jämt...


Nää... nu bler det sängen!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0