Ja du...

Jaha.. vad har hänt sen sisst då...Förutom plugget så har det inte hänt så där jätte mycke... Vi hade lucia-fest med dagis i onsdags.. dom är ju för söta dom små barnen. Helt underbara!!!

Sen så fick vi äntligen träffas allihopa i torsdags (Vera, Tindra, Frida, Mollie, Jag o Penny). Det var jätte kul att få träffas allihopa, det är så himla sällan nu...!!! Var bättre när alla var mammalediga :-)

Imorgon så har vi avslutning med öppna förskolan...  det blir trevligt... då för Penny äntligen träffa Tindra också.. hon har skrikit efter henne hela dagen :-)

Nu ska jag sätta mig med lite plugg... hmm :-/



Penny kramas med kompisen Nora mitt i all sång :-)


Lilla lucian... tog en liten pause i docksängen på dagis.






Krulltotten min...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0