Coola Colin :-)

Nu är snart lördagen slut och jag får så ont i magen när jag tänker på att det är snart måndag igen. Vi har så fruktansvärt mycket nu sissta två veckorna så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Ska till och med sätta mig och plugga nu.... på en lördag.. ja då är det illa :-)

I afton så var jag och Sandra och tränade fotboll på vår frivilliga träning med A-flickorna... gick trökt idag!
Sen direkt efter det så for vi på middag hos Svägerskan med familj. Vi blev bjuden på goo tacos... och jag hade bakat en hallonpaj. Tusen tack för den goda middagen :-)
Sen så passade vi på att frissera Colin som det varit snack om länge.... det blev en tuppkam, han blev riktigt, riktigt tuff :-)


Här ryker första toffsen.


Sen fram me rakapparaten...


Tuffingen :-)


Sen klippte även Robin Ebba lite grann.


Sen blev det bad....


Syskon-kärlek...


Två trötta ett-åringar....



Go-kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0